About

Instagram

Sunday, February 27, 2011

kahwin dah lepas..lepas ni hidup baru..:)

salam..:)
sambil melihat jam di dinding..pukul 3.30ptg...
uhhh...pandang lagi sana sini..mencari ilham dan idea nak menulis..aiceehh..macam nak buat novel pulokk..;p..

novel tajuk.."pengantin baru"...ewaahhh..tersipu2 malu saya nak taip..
maklumlah..pengantin baru kan..ahaha..
baiklah..saya akan berhenti merepek...tak buat novel pun..tapi..konon-konon..ehe..

mari2...dekat kan mata anda ke skrin laptop or komputer..baca terang2..lagi ditambah dengan lampu suluh..
bulottt kan mata dan mulut ketika membaca entri ini..*mcm mana nak bulat kan mulut???..hmmm.bpikir*...
macam mana ye nak start..saya ni penyegan..sebab tu menaip je..taknak bercakap..

ok2...saya....sayaaaaaaaaa....
saya rasa...saya pengantin lah...tapi..versi simple2 je...
boleh tak??
eishhhhhhhhhhh..orang kata,majlis kahwin yang penting berkat..tak perlu nak buat besar2...:) *tapi best jugak kalau dapat buat tema english garden ;p*...



simple tak???kan...tapi menarik...wah...bahagianya..menunggu jejaka datang...:)




ini mAK andam saya..dia sangat sporting dan kelakar...:)..*senyum lagi..orang bahagia kan..ehehe..*

LAGI???



waahhh..saya paling suka gambar ini...maaf lah..ni pakai kamera sendiri..dslr phtogrpher xsiap lagi..;p..asyik gambar sorang2..sebab suami sibuk melayan tetamu..ahahah



ni gambar dengan kakak sendiri..sedih2..sob..sob..lepas ni..dah jadi isteri orang tak boleh gila2 dengan ko..!!..hmmm...
.
.
.
.
.
.
.
.
"masih mencari-cari mana pengantin lelaki.!!!.???"

ok....SABAR..

saya tukar warna font..jadi warna pink..supaya anda menjadi lebih tenang membaca...
walaupun aku tahu korang tengok gambar je kan...??..kan..ahahah..

baiklah......jeng...jeng.........

JENG...JENG........


TADAAAAAAAAAAAAAAAA

DUP-DUP...Dap-DAP...........







inilah pengantin lelakinya..tapi..dia kahwin dengan perempuan sebelah tu...:(...sampai hati dia...sebab tudung dia lagi vogue kowt..i pakai simple2 je...:(..nak bawa dirilah gini...





ngeh3x....itu satu penipuan sebenarnya..ahahah
sebenarnya...ini adalah majlis my cousin..kahwin muda maaa..xpe2..indahnya kahwin muda-tajuk buku..:)..tak silap aku..umur mereka 24..haa..betul2..24..
tahniah kepada wan dan pasangan*padahal lupa spe nama isteri die*...xpe2..nanti saya ingatkan balik..eehe..

ucapan untuk mereka-"semoga anda dimurahkan rezeki..orang kata rezeki lepas kahwin lagi banyak kan..;p..senang cite..semoga berbahagia la..berkat dariNya..Amin..:) "..



bye..!


p/s gambar tidak menggambarkan apa2..kadang2 kita perlu tahu lebih dari itu..kerana a picture can give u a thousand million meanings..so..jangan menilai orang dari luaran mahupun gambar..:)










4 comments:

  1. aku baru nk marah kau tak ajak aku g kenduri.
    naseb kau baek. aku bce smpai habes.
    HAHA.
    -hilmy halim-

    ReplyDelete
  2. mimi:..ahahahh...tertipu ae..ngeh3x...;p..sje bg gempak
    kerol:..ewaaahhh...marah aku pun..bukan ko ble watpe pun kan..ahaha..insyaAllah aku jmput kawan2..klu mmg dh tiba masanya..:)

    ReplyDelete
  3. cantik sangat pelamin tu...=D
    slmt pgntin bru utk mrk ^_^

    ReplyDelete