About

Instagram

Monday, May 23, 2011

show your love

salam:)

sudah jam 2 pagi..saja,mahu ambil mood untuk menulis waktu macam ni..
malam ni hujan..lepas ni kalau tidur mesti lena kan..;p

entri ringkas saja..barsahaja..santai..tapi memberi makna..
pernah rasa nak luahkan..tunjukkan kat orang yang kita sayang bagaimana sayang kita pada dia..
tapi..tidak kesampaian...
mungkin dia tidak memahami "bahasa badan"..mungkin kurang cara..mungkin tidak kesampaian..

bagaimana???
jika kita dipihak yang ingin disayangi...dan pihak yang menyayangi..
pasti masing2 memendam rasa..
sudah puas menyayangi,namun masih tidak mencukupi..
ataupun..kasih sayang itu perlu berkata2??..
"akulah kasih sayang itu"
apabila memendam..makan hati..
mahu diluah takut tidak bersyukur..
mahu dibiarkan..masih dihantui..
kerana apa???

KERANA
dalam hati masih ada sayang

perasaan bagaimana yang harus kita ekspresikan
mustahil perasaan boleh berkata-kata
ku tinggalkan nota hati..
dibiarkan kosong...
jika sudah tiba masanya...
aku yakin...
cinta anugerah dariNya yang pasti menjadi pena nota hatiku


p/s:akak kata..gambar ni tidak ada nilai kasih sayang..MAYBE..ataupun ianya berbeza terhadap individu..begitu juga kasih sayang aku pada manusia..saya sukar nak tunjuk sayang pada orang .
kalian ada cara???

SHOW YOUR LOVE IF YOU REALLY LOVE SOMEONE..
IT DOES'NT MATTER HOW LONG YOU HAVE TO TAKE..JUST TO SHOW..
I LOVE YOU..
but
if you can't love...
don't forget..we always have Allah...
u don't need to say..i love You..
because you heart will always say it if you do..
He knows everything..inside and outside..
pray to Him..

wasalam
nite..:)


1 comment:

  1. aku bukan kata gamba tu xde nilai kasih sayang, aku kata KO YG X NMPK PENYAYANG. hahaha

    ReplyDelete