About

Instagram

Tuesday, July 12, 2011

malam ini


sudah puas aku katakan....
mengapa mereka masih bertanya...
mencari jawapan yang aku tidak pasti
jika benar itu jawapannya..
sungguh..ia memang benar menyakitkan..
hati yang terluka..
parah..lelah..tenat..
jika ia berlaku semalam..itulah takdir..
jika hari esok belum berlalu..
aku punyai rasa yang tidak terasa..
sang ragu-ragu...
berhenti menangis...!!!..
kerana aku tidak sanggup melihat engkau bersedih..
lupakan aku yang hadir hanya untuk melukaimu..
hati yang sama-sama terluka..
bukan maksudku..
kerana aku juga punyai hati dan perasaan...
jika hari esok kebahagiaan untukmu..
semoga selamanya ia milikmu..
semua ini kenangan..
beribu sesalan yang aku aturkan..
bukan lagi kata-kata..
kerana aku takut ianya hanya "omong kosong"
aku akan sentiasa belajar untuk memaafkan...
walaupun sikit...namun aku tahu..
masa akan menentukan...
hingga akhir hayatku..

12/7/2011
1.16a.m

No comments:

Post a Comment