About

Instagram

Sunday, August 21, 2011

berbuka puasa bersama facilitator

salam sejahtera..:)


ini namanya terapi bulan puasa...tengok makanan dahulu kemudian baru fikir nak makan apa untuk berbuka..ehe..
kalau korang nak tahu..ni bru 1/5 makanan buka puasa aku semalam..memang murah rezeki sangat..sebab buka puasa ditaja..makan buffet pulak tu..huu..memang macam orang jakun la kan..
semua yang kat dalam pinggan tu lauk kegemaran aku..keli masak cili padi,ikan masin masak lemak cili padi,tempe sambal,sayur kerabu..aku dah senarai ni..apa lagi..carilah yang mana satu ikan keli,ikan masin,tempe..ahahah..cari2..

korang pernah dengar tak,orang kata kalau kita taknak,kita akan dapat benda tu..salah satunya,aku taknak orang belanja2 makan free ni..tapi,tu yang aku dapat..wahhaa..;p...
majlis berbuka puasa ni actually untuk merapatkan hubungan dan saling mengenali antara facilitator kem nur bukit unggul..ramai sebenarnya,tapi sebahagian je yang dapat hadir..kerja jadi faci dekat kem tu tak pernah pulak aku terfikir nak buat part time..sebab mula2 pergi dulu,sekadar sukarelawan dan aku pulak memang suka aktiviti kem2 ni..tu yang terlibat.so,sekarang ni..kalau aku free je dan ada kem..aku pun ikut join lah..

yang jadi faci ni semua peringkat umur..tiada yang terkecuali.teheee...
makanya..


makanya..budak kecik ni pun faci..*ok tak lawak giler*...ini anak faci..haa.comel sangat budak ni..dah la mesra..tak nangis pun kalau orang pegang..part pipi tu aku rasa mcm nak cubitttttt jerkkkk




betulkan aku kata..dia tak nangis pun..siap buat muka selamba je plak tu..sambil mulut mengunyah kentang goreng....aku bagi secubit kentang die nak satu suap jugak..haishh.


tu diaa..ni fatin bersama makanan2 untuk die sorang jerkk..*tipu taknak ngaku makanan aku jugak*..
korang tengok....banyak kan..rm10 seorang sahaja..all u can eat..tapi,aku sure..korang takkan larat nak habis semua..lepas tu terkejar nak solat maghrib lagi..rugi plak tak bawak plastik smlm..kalau tak,boleh moreh2 kan..ehehe...*tetibe lapar niiiii tengok roti jalan dan keria..my favourite*..aku rasa gaya fatin dah macam hos rancangan "mari berbuka puasa bersama artis"

siapa artisnya???

jeng..
jeng...



ahaha..2 artis jemputan..sebelam tu roomate saya,yana..die pun faci jugak..*gambar agak blur disebabkan tgn pengambil gmbar kurang arif*..;p


ahahah..gambar ni ada stu kepala yang sedang bergerak 2 saat.disaat jurukamera kurang arif sedang "click"..maka..terhasillah gambar ilusi begini ye kawan2..;p
sebelah kanan aku tu kteorng panggil dia "ayah"..dialah ketua faci bagi kem tu..


ni faci2 yang bukan semeja aku..susah nak ambil gambar yang lain..ni je sempat ambil....
faci2 lelaki jangan keci hati ye..aku segan nak ke meja korang..eheh..


bye..:)..

p/s:..hari masa berlalu bagitu pantas..dah pukul 6.30..jom cari makan berbuka.:)





























3 comments:

  1. eiehee..penyisir rambut..cmel bnaget nama tu..wat kita truja nak reply komen..dekat salak tinggi,sepang..lupe dah apa nama kedai tu..huuhu

    ReplyDelete