About

Instagram

Saturday, October 22, 2011

review:tudung aidijuma

salam..:)

hye korang..hari ini..aku teruja nak buat 2 entri dalam satu hari..
rajin x??sila tepuk tangan sekarang tanda sokongan..:p

ok2..aku janji..entri ini tidak jiwang2..xde puisi..xde sajak..
serius..ringkas saja..

PERHATIAN:

KEPADA PEMINAT TUDUNG BAWAL

saya ada berita baik untuk kalian....
biasanya orag buat review tentang tudung ekin la..shawl..n lain2 lagi kan..

kali ni,review tentang tudug bawal..ianya simple..mudah dibentuk..selesa...
harga yang sangatttt murah..

saya seorang peminat selendang..TAPI
sebab..saya tak bpe minat tudung bawal yg ada kerawang2..bunga2 kat tepi tu...
xtau kenapa...sebab itu..
tudung bawal aidijuma-cetusan idea datin norjuma ni menjadi pilihan saya..:)..*sila bagi harga jadi promoter sekarangg..:p*..


oleh kerana tudung ni hanya dijual on9 buat masa sekarang..atau boleh didapati di booth2 yang terpilih...
saya mahu promote tudug aidijuma ni yang akan dijual di booth aerocarnival UNIKL MIAT..
pada 22-23 oktober 2011..di booth no.13


*terima kasih kepada my senior..abg hafizul..for this advrtsment..:)..*..




"less is more"
:)

tarikh: 22-23 oktober 2011
masa: 8am-6pm
tempat: unikl miat(sepang)

mari pakat ramai2..ajak kawan2..family..semua datang ke aerocarnival miat yang ke-5..

macam2 ada..kepada sesiapa yang berminat nak tahu lebih lanjut kos yang ditawarkan di MIAT(malaysian institute aviation technology) pun boleh datang...berminat dalam bidang pengurusan penerbangan..maintenance n avionic..

kedatangan kalian amat dialu-alukan..:)..semua dijemput hadir..




4 comments:

  1. im also one of the AJ fan, best woo, tudung ni.. lets we make review same2 pasal tudung Aj ni.

    ReplyDelete
  2. ada stok lg x?berminatla dgn tudung AJ...

    ReplyDelete
  3. Jika berminat untuk membeli tudung aidijuma bolehlah berkunjung ke laman berikut tudungaidijuma.blogspot.com

    ReplyDelete