About

Instagram

Tuesday, January 31, 2012

have a break with chocolate..:D

SALAM..:)

readers yang dihormati sekalian...kepada mereka yang join giveaway ini...
saya sudah baca entri kalian...
TAPI
masih belum buat keputusan..sebab saya perlu ambil masa untuk baca kali ke-2 supaya dapat buat penilitian betul-betul...bukan nak pilih secara random je..main baca tak baca..
oleh itu.saya perlukan masa...yang betul2 free..sambil hati berbunga2 riang membalut hadiah itu untuk anda..:)

insyaALLAH...hari khamis saya umumkan nama pemenang...dan hadianya akan di pos minggu hadapan..
harap dapat bersabar ye...sebab hari kelas...macam2 nak fikir..

TERIMA KASIH..



ok..mari berehat..

saya tak tahu apa kena mengena tajuk dengan isi entri ini..sebab otak tengah fikir assignment..maka kalau tengah tension..kita makan coklat yee...;p

p/s:..kenapa yuna tak menang ajl????...:(

2 comments:

  1. 1st time singgah sini.

    cntiknyaaa awak :)) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik zack:..eheh.uniknya nama..awk pun apa kurangnyaa..cntik juga.:)

      Delete