About

Instagram

Sunday, March 11, 2012

ini bukan cinta muka buku.:)



PERHATIAN.!

ayat2 dia atas tiada kena mengena sepenuhnya dengan saya..
apa yang mahu ditekankan..

MY DAD IS NOT A LION..BUT MY   WALI..

FAHAM??...

:)


Owh yee..saya ada sesuatu mahu dikongsikan bersama..semoga kita saling mendapat manfaat 

6 WAYS TO EARN EVEN AFTER DEATH

  •  Give a copy of Qur’an to someone. Each time one reads from it, you gain.
  • Donate a wheelchair to a hospital. Each time sick person uses it, you gain.
  • Participate in building a masjid.
  • Place watercooler in a public place.
  • Plant a tree. You gain whenever a person or animal sits in its shade or eats from it.
  • And the easiest of all, share this message with people. Even 1 applies any of the above, you gain.


SELAMAT BERAMAL~

7 comments:

  1. aku letak ni kat tumblr n tetibe ade org reply kat inbox plak. hampeh. aku tak suke la! rimasssssssssssssssssssssssssss. ok2. nak jumpa mak abah pun, at least bg aku tapis gak la. HAHHA. sori, aku tak bawak org sembarangan jumpa parents ok. benda special, tak murah der.
    - akak kau yg best-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekurang2nya nak berkawan or berkenalan..dia mintak jmpa mak abah..nak ajak keluar..dia tany mak abah..tak perlu nak kwen bru bwk jumpa mk abah..dri situ pun kte ble tgk die respect mak abah ke tak..

      Delete
    2. ade aku kata nak kawen ke? LOL!

      -akakkauygbest-

      Delete
  2. salam..tag awk kt post...:)

    http://eid-lifeandhopes.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-nak-doodle-apit.html

    ReplyDelete
  3. Kalu gitu, sampaikanlah salam perkenalan saya kepada ayahanda anda boleh?
    ~__^

    ReplyDelete