About

Instagram

Friday, March 23, 2012

implikasi futsal yang dah lama tak main

salam..

kadang-kadang rasa untuk jadi hyperactive tersangatlah hebat..rasa semua benda kita nak buat..
aku sangat penat dan letih dengan rasa,otak,dan anggota badan yang sengal sana sini..lebam juga..
bila dah lama tak bersukan..rasa addicted gile nak bersukan..rasa sangat puas bila dapat main futsal semalam..alhamdulillah..team aku menang untuk 3x main..senang kata semuanya..:)..*senyum skejap walaupun tengah serius penat*..

semalam rasa yang sangat excited..sampaikan dah balik bilik,aku boleh lagi melengah2 waktu tidur..
hari ni,bangun..solat subuh je..bila dahi cecah ke sejadah dan lutut bertemu lantai..Arghhhhh..SAKIT.!..baru aku perasan..luka dan lebam..dalam hati.."giler kasar ke aku main semalam..sepak bola je..bukan sepak kaki orang..walaupun ada tersepak kaki orang jugak..TAK SENGAJA"ehiikk..;p

malam ni ada kelas..hari jumaat n malam ada kelas??it's so cool..rasa best..rasa hebat..
tapi..hari ini..semua rasa tak kena..aku jadi emo..jadi sikit2 nak nangis..sikit malas nak cakap..
entah kenapa dengan hari ini..bangun pagi nak ambil wuduk,aku terlanggar pintu toilet..lepas mandi..masuk bilik,aku terjatuh kat dalam bilik sbb licin,terhantuk kena bucu katil..aku minum air,tumpah...aku pergi library,jumpa lctrer..balik ke hostel...tangan penuh dengan projector,buku2,file,plastik,nak naik tangga,kaki aku tersadung..buku2 jatuh..dan aku dengan geram terus terduduk..menangis tiba2..cepat2 pungut balik dan jalan..*NASIB BAIK BUDAK MIAT TENGAH CUTI MID SEM,XDE ORANG NAMPAK*..malu..tau??
lepas tu tengok orang jalan dengan parents,rasa sedih..nak balik rumah...tengok orang suami isteri berjalan pun rasa sedih..:'(

so
ini aktiviti semalam..
malas nak taip panjang2..



group discussion..ahakss


gaya orang dah lama tak sepak bola..haha




azizah yang selamba buat kaki terkeluar..
aku : jijah.npe kaki terkeluar cmni..?
jijah : sje..kaki sakit la
aku : dah elok2 cntik smua..tetibe die wat stye lain..ahha.


azizah..merangkap goal keeper..boleh tahan~
muka kemenangan dalam kesemputan..

p/s : semua skrip dalam gambar adalah direka dengan tujuan melawan kebosanan

futsal ini sebagai aktiviti kelab untuk semua student aviation management
tujuan untuk mengeratkan silaturahim..saling mengenali..




3 comments:

  1. alah..knp nangis..:( org pun nangis ari nie tau..sian kter berdue kan..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kaki sakitttt sgt..ngn jatuh bnyk kali..:(..

      Delete
    2. kan tak best nangis2..sabar ea..:)

      Delete