About

Instagram

Thursday, April 5, 2012

FINAL EXAM SEMESTER 4

salam.:)

semalam,macam biasa..kalau takde keje malam,aku memang tidur awl..bangun pukul 4 pagi..solat sunat,belajar..eiceh,konon rajin letuww~..padahal,scara jujur,i tak bpe suka kalau dah susun jadual untuk minggu ni,tibe2 ada kje lain sibuk mencelah..dah plan kena susun balik,kmudian mula la masa tidur tak teratur..tak cukup tidur shari je pdahal,tp nk top up tidur sampai 2 hari pun tak puas2..so melampau~..memang la..memang geram la..lg2 kje last mnit yg kna msuk dalam plan,baik2 kje lain nak siap awal dah kena tangguh...

minggu ni..sibuk dengan PBL 3,Aviation scurity,learning log,skrip aviator trip,busness plan techno..notes..notessss..
why notes??well,since aku ni bukan lah manusia yang boleh fokus BERJAM-JAM dalam kelas..sikit2 terberangan dating ngn anuar zain..sikit2 berangan nak pergi bercuti..pastu terasa macam..eh,bru 2 jam kelas??ada baki 2 jam..alahai..smbung berangan prgi brcuti lg..minta maaf..fokus aku adalah 1 jam prtama je,lps tu,aku kena rehat..tp,wlupun aku brangan..aku msih mndgar dan memerhati,aku just ambil mna yg pnting je,sbb tu klu takde nota revision..aku mcm lost..the idea come out b4 enter the class or after..
so..bangun malam2 barulah aman dan damai nak buat nota..


disebabkan masa kat kelas susah nak fokus,masa buat nota kena betul2 fokus..tu sbb aku suka belajar pagi..3-6..takde orang nak gangu..senang masuk.

kadang2,klu notes siap awal..ada sisa baki sebelum subuh,maka aku akan tertidur kejap..kemudian bermimpi..ehhh..dah hbis exam semester 4..pastu 5..pastu 6,7,8..pastu 

GRAD.!


yana : bella,nak kena lamar mcm mana?
aku : haaa..time grad,trun tangga ada orang bagi bunga..ouwhh..so suweettt *awas,jangan buat mcm ni,kerana ianya gurauan*
yana : ehh..kata lamar kena jumpe mak ayah
bella : ehh..tak..suami/tunang yang bagi ni
yana : )&*^&&$&^$&

hahah..ok..nak out..maaflah~tiada apa yang serius apabila ianya mood bergurau dan bersantai


p/s : MOOD : EXAM...EXAM..EXAM..!


7 comments:

  1. hehe..kelakar la..hehe...=)=)...goodluck awk!!..fighting!!..insyaalh ok=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabila azmi : ..thank you awk......final dah habis.sukanya!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ahakss..die yg comel..cute..semua.:)

      Delete
  4. Nabila, saya baru sahaja baca blog kamu. Esok nak sambung baca lagi, hihi. Saya suka dengan penampilan kamu yang cantik walaupun masih tetap sederhana. Psss, kamu tetap menarik dalam keadaan menutup aurat. Sejuk mata memandang..

    BTW, lelaki di dalam gambar itu suami kamu ya..? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. humayra :..bestnya nama..:)..alahai,thank you awk..pujian hanya layak untuk Allah..sy manusia biasa sje..lelaki tu suami sy?..ahhaa..bukan la.!.adoyai.dia abang kandung sy..:)

      Delete