About

Instagram

Thursday, April 19, 2012

rapuh




Belum sempat ku membagi kebahagiaanku
Belum sempat ku membuat dia tersenyum
Haruskah ku kehilangan untuk kesekian kali
Tuhan kumohon jangan lakukan itu
Sebab ku sayang dia
Sebab ku kasihi dia
Sebab ku tak rela
Tak selalu bersama
Ku rapuh tanpa dia
Seperti kehilangan harap

Jikalau memang harus ku alami duka
Kuatkan hati ini menerimanya


p/s : pleaseee go wahai minda yang tidak kemana.asyik terkenang,teringat ini..
di saat ini, saya tahu..betapa indah dan tenangnya bersama mereka yang cintakan Allah, kerana di situ..aku tahu,di mana dan apa tujuan hidupku.bangkitlah SEMULA.!.*jangan menangis wahai nabilah*


5 comments:

  1. tersentuh hati saya baca entry ni...yes, He is always with us! :)

    ReplyDelete
  2. bangun pagi dengan senyuman, itu adalh langkah awal.

    ReplyDelete
  3. rasa mcm sma jer dgn apa y sy rasa....awk tulis prsaan sy. btw thump up nabilah

    ReplyDelete
  4. hi nabilah syg=)....

    emmm...jgn sedih2 tau..ti sy pun rse mcm nk sedih...

    suke la ayt2 yg mcm poem tu..siyes...sgt menabahkan hati ni...timekasih sharing ye awk...miss u..=)

    ReplyDelete
  5. http://nabilaazmi.blogspot.com/2012/04/sayang-awak-kerana-allah.html

    ^__^

    ReplyDelete