About

Instagram

Saturday, May 12, 2012

steamboat dan sheila

salam.:)

hye..semalam lepas exam,terus balik hostel,solat asar.tukar baju cepat2..kemudian pergi dating..makan steamboat..


pergi dengan yatie je..kan dah kata..dating.mesti la berdua je kan.;p..yatie yang gigih mencuri udangg dengan banyaknyaaaaaa...haha


sape tak tahu..kat maeps ada kedai steamboat..sebab tempat ni kat dalam kan,tak ramai orang tahu.harga boleh tahan,makanan pun banyak..cuma takde grill ye..dari sem 1 pergi..memang asal boring dan bla2..kt sini

lepas tu..tadi jumpa sheila..rasa macam nak curi dia bawak balik MIAT.!!!..jumpa kejap je..nak macam dulu kt kmk,boleh borak2 sekatil..tidur sekatil..walaupun single bed..ahaks..;p..sheila kecik je,i pun slim je kan..ewahh~..pastu makan sama2..belajar sama2..gelak sama2..basuh baju sama2..kelas je tak sama..




perghh..sopannya pakai skirt..auww!.gedik..kbye.;p






1 comment:

  1. huh.sentap aku. ajak mkn ikan bakar tanak. steamboat dgn member pulak. merajukkkkkk laaaa....
    -akak kau-

    ReplyDelete