About

Instagram

Friday, July 6, 2012

review : produk penjagaan rambut.vatika

salam.:)

lama tak menaip secara formal macam ni..cuti2,duduk rumah..tiada idea nak menulis sangat.maklumlah,jadi suri rumah ni busy...ahakss..;p..

so,ni adalah 1st review produk personal yang aku guna..bukan untuk menjual ye.untuk berkongsi sahaja.:)..

aku sangat teruja nak share tentang kebaikan syampu ni..because it's really works on mine..bagi kaum adam,kalau taknak meneruskan bacaan..boleh skip entri ini..:P..sebab entri ini khas untuk kaum hawa..ehee

mari aku perkenalkan syampu vatika..pernah dengar??


well,bab penjagaan rambut ni..aku tak kisah sangat,syampu mahal or tidak,yang penting HASILNYA.!.
ye..syampu ni murah sahaja..200ml..rm6+ sahaja..bau yang wangi dan khasiat dari telur dan juga madu..
syampu ni diperkenalkan oleh akak aku sendiri..masa kiteorg pergi mydin..aku beli syampu head&houlder..sebab aku suka syampu yang tak "menyusahkan" aku..haha..maksudnya..nak kena pakai pelembap la..mask..walaupun bertudung,tak semestinya kita tak boleh jaga rambut juga kan..tapi,kalau duit berhabis untuk rambut je..susah jugak..so,head&shoulder yang cool tu best..cuma nak kena maintain dgn pelembap..yang menyebabkan kadang2 malas..kdg2 rajin..

secara jujur,mula2 aku tengok syampu ni.."tak pernah dengar pun..tak pernah nampak..yeke bagus"..akak aku pun jawab "tak semestinya murah tak bagus"..aku pun fikir2 dan berlalu pergi..ceyhh..konon tak pandang.fine..masa pergi bercuti ke sabah,aku terlupa bawak syampu.then my sis bagi syampu vatika..dia punya..1st time try.perghhhh...JATUH CINTA.!..haha..ni dah macam sesi iklan pula kan..takpe.disebabkan aku betul2 dapat kepuasan dengan hasil yang bagi aku cukup mengkagumkan..harga rm6+ dah setaraf syampu2 kat saloon yang aku rasa belum tentu bagus..

kenapa aku kata bagus syampu ni??sebab ianya jadikan rambut lembut,tak berminyak,ringan,kulit kepala rasa bersih dan rambut mudah disikat serta mudah di atur..lagi2 kalau mereka yang bertudung..rambut mungkin terperap lama kan..tapi,dengan guna syampu ni..selesa je nak bertudung..
serius..lepas guna syampu ni..aku dah tak perlu pakai pelembap dan jarang guna minyak rambut..kalau teringat je baru pakai..sebab syampu ni macam 3 in 1..hehhh..:D..senyum puas hati ^^..lagi pun syampu ni from dubai..arab.no wonder la rambut2 orang arab cantik..i just love my hair when i just wake up from sleep.yeah.!.guna jari pun boleh~.hahah

mana nak dapat syampu ni?..aku tak sure..yang aku pasti..kat mydin ada..bukan pavilion ye..:P..

okbye..tu je nak share..excited.ehe..

wasalam~

5 comments:

  1. owhh bagus ye syampu ni..nnt blh try la..kt mesir byk jenama ni.. :D
    thank u for sharing nabila.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..awk kt arab.msti la bnyk jenama ni kan..eheh.u r wlcme.:)

      Delete
  2. awak ni email kite meemot09@yahoo.com

    ReplyDelete