About

Instagram

Thursday, February 28, 2013

review : A-DHA skincare original terbaik

bismillah

alhamdulillah.hari ni amek cuti semata-mata nak balik rumah sebab mak demam.ni sape rindu sape ni.kita yang rindu mak,die pulak yang demam.^^..baru 3 minggu tak balik,dah rindu.uhu..

btw,ringkaskan cerita,saya ada sesuatu untuk dikongsikan.kepada mereka yang tertanya,kenapa kejap tukar produk itu dan ini...baiklah,masa nak meningkat remaja,saya punyai masalah jerawat yang saya rasa dah fade up nak pakai pncuci la..toner..pelembap n etc.but then i still have to wash my face sebab berminyak.so,saya try sabun gluta kojic,sebab ianya ringkas,besar dan tahan lama.it really works on my skin.xsgka produk yang saya rasa,percaya ke tak ni..tapi bile tgk review dan ramai kata bagus,plus ada KKM saya berani cuba,sampai sabun ketiga,memang betul2 jerawat dah pulih kecuali jerawat time datang bulan tu lain cerita,tapi cepat kering...bila dah makin lama,jerawat dah pulih,tinggal pulak parut.gatal nak mencuba yang lain,mungkin leboh advance,saya cuba A-DHA ORIGINAL SKINCARE..mula2 memang tak yakin.tapi sebab kawan sendiri promote dan bagi harga special,saya cuba amek serum dulu..wahhhhhhhhh.!.lepas seminggu je,pakai serum je dah nampak kesan.kulit muka lagi glowing dan sihat,parut cepat lagi baik.tambahan untuk kesihatan dalaman saya amek SHAKLEE.kawan kata,muka tak payah pakai bedak pun dah ok.:).so terus cuba 1 set..sekarang ni dah nk sebulan.bagi sesape yang nak mencuba,boleh emel ke 

apricotpie91@gmail.com


boleh tanya sebarang pertanyaan.sekarang tengah ada harga promosi

satu set cuma RM125(INCLUDE POSTAGE)

dalam satu set ada 4 barang.sabun,krim siang dan krim malam serta serum vitamin c&e/acne


produk ni ada 2 jenis tau..warna hijau untuk orang yang punyai masalah jeragat teruk,suggestion untuk umur 40 tahun ke atas, dan warna pink cute tu untuk kulit remaja..emel saya jenis kulit,nanti kita boleh bincang lebih lanjut.:)



selain pembelian satu set..kalau awak2 nak beli satu-satu pun boleh.:)..

sabun
krim siang dan malam (tak boleh beli berasingan)
serum

bagi yang ragu2 atau takut..tapi,macam nak mencuba..boleh try serum dulu.cuma,kalau beli serum tak dapat harga promosi satu set ye.:)

ini testimoni dari my friend punya customer




produk ini original dari indonesia.jangan takut,sebab my friend memang beli direct dari sana.takde melalui orang tengah pun.:).sebabnya die belajar sana.




sekian.~

selingan


ehem..ehem..motor idaman dah sampai.!.^^

p/s : before balik keja,sempat lagi nak singgah warehouse semata2 nak tgk motor ni.LOL

6 comments:

  1. Nk no.nt sy blh whtsup akk

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori dear..my phone yg whtaps ada prob.boleh mesej pki hp biasa dulu.013-6418611.:)

      Delete
    2. umur 15 boleh guna kn

      Delete
  2. mintak copy gambar dlm entry.. insyaallah sy creditkan bog ni

    ReplyDelete
  3. harga asing2 brapa? tk ada trial set ke kak?

    ReplyDelete
  4. umur 17 tahun boleh pkai tak kak?

    ReplyDelete