awak clik..saya sayang..:))

Thursday, March 21, 2013

testimoni : A-DHA skincare..(Myself)

bismillah

seperti yang sedia maklum,saya menjual set a-dha orginal kan..ramai yang emel bertanya kan soalan.satu-satu saya reply,ada yang membeli jugak..ada yang nk tengok testimoni saya sendri..

sebenarnya bukan taknak,tapi saya kesuntukan masa.banyak sangat nak kena update.bila menulis blog,saya perlukan masa yang betul2 santai.taknak la nanti tulisan merapu.:P

so,saya cuma ada 3 keping gambar sahaja.gambar lama banyak takde,sebab laptop lama rosak.yang ada,cuma gmbar sebelum pakai set ini.:)

gambar ini tanpa edit langsung.saya amek original dari dari kemera kawan.:)..gambar atas ni,gambar lama,masa pergi twins of faith,duduk sebelah farah lee,isteri ally iskandar tu.:P..see,kusam..jerawat nampak..parut hitam


ni pulak gambar mula-mula pakai a-dha..tak cukup seminggu lagi..parut dah mula pudar,tp tak seceria lagi..ini MUKA TANPA PAKAI MAKE UP..sebab,masa mula-mula pakai a-dha,kita dilarang untuk campur dengan mana-mana produk..even bedak muka.bb cream lg la tak boleh dan lain2..



selepas sebulan lebih pakai a-dha skincare..!!.happy customer..parut dah pudar..hilang..jerawat susah nak naik.kadang2 keluar malam cuci muka n terus keluar.sbb malam takde matahari...so,tak payah nk pakai bedak/bb cream bagai..wink.:D

SEMUA GAMBAR DI ATAS ADALAH TANPA SEBARANG MAKE UP..SEBAB DAH MAKIN MALAS NAK MENEPEK BEDAK BAGAI,BILA KELUAR BERJALAN,SENANG NAK SOLAT..:)

kepada anda yan nak mencuba..nak membeli..bertanyakan soalan lanjut..boleh emel ke :

apricotpie91@gmail.com

atau 

whatapssssss no ini 

013-6418611

UNTUK LAIN REVIEW..BOLEH TENGOK PREVIOUS POST SAYA

A-DHA original skincare (klik link ini)

sekarang tengah promosi sampai hujung bulan..cepat..ada 11 hari lagi..!!..RM125 include postage

harga asal RM135 TERMASUK POSTAGE ,jimat RM10..:)

cara pemakaian semua saya akan guide detail di emel ye..thx!




1 comment: