About

Instagram

Wednesday, December 4, 2013

PILIH




aku ada satu sifat yang tamak..aku kategorikan ini sebagai sesuatu yang hyperbola
bila aku pilih baju,aku suka untuk ada setiap warna..barangkali aku fikir,aku ni permaisuri.setiap 1 design,aku perlu ada semua warna.padahal,coraknya tetap sama..

kemudian,esok hari beli lagi yang lain..
tamak..sebab aku hanya mahu memiliki..
tapi sayang
akhirnya aku akan pilih mana yang aku selesa

dress cantik aku pilih untuk pakai skirt pasar malam dan t-shirt

boleh saja aku mahu pakai baju yang ada cutting..amoi tailor aku cakap "body cantik,boleh buat baju ada cutting la"..
jawapan yang aku pilih
aku pilih untuk selesa

mereka bilang
ramai lagi yang sesuai untuk aku..kenapa kau pilih yang bukan ramai
aku pilih
untuk selesa

aku pilih untuk selesa
rasa selesa yang Pencipta pinjamkan
sampai bila??


1 comment: